راهنمای نصب پرده

نصب انواع مختلف پرده نیاز به دانستن تعدادی نکات کلیدی و مهم دارد تا شما براحتی بتوانید پرده مورد نظرتان را نصب کنید ، ما تمام اطلاعات و نکات مورد نیاز شما را آماده کردیم ، کافی است مرحله به مرحله آموزش ها و فیلم ها را دنبال کنید ، 

measuring blinds icon blue

انواع پرده

measuring curtains icon blue

پرده پارچه ای

measuring pole icon blue

ریل پرده پارچه ای

measuring louver icon blue

پارچه پرده عمودی

پرسش های متداول

پرده های تورکار در داخل فرورفتگی پنجره قرار می گیرند. ما تمام تنظیمات را برای شما انجام می دهیم و پرده شما به گونه ای ساخته می شود که در داخل  دهانه پنجره قرار بگیرد. این پرده ها تقریباً به اندازه پنجره هستند و کل قسمت پنجره را پر می کنند. پرده های روکار روی دهانه پنجره آویزان هستند. این پرده ها معمولاً به دیوار بالای پنجره متصل می شوند و بنابراین پنجره و همچنین بخشی از دیوار را در دو طرف دهانه پنجره می پوشانند. برای اطلاعات دقیق تر در مورد اندازه گیری پنجره های خود ،به راهنمای اندازه گیری ما نگاه کنید.

همه پرده‌های ما با موادی ساخته شده‌اند که به راحتی پاک می‌شوند تا به شما کمک کنند بهترین ظاهر را داشته باشند. ما می دانیم که پرده ها چقدر برای ظاهر کلی خانه شما مهم هستند، بنابراین پرده های ما ضد لک و ضد آب هستند.

 

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر و ارتباط با کارشناسان فروش فرم را پر و ارسال نمایید ، یا با شماره کارشناس فروش تماس بگیرید .

تماس مستقیم با کارشناس فروش 09366260765

تماس مستقیم با مرکز تماس 77281271-021

error: کلیه مطالب و تصاویر به این سایت تعلق دارد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد !!